Bruuns Bazaar har netop offentliggjort ansættelsen af Lene Borggaard, som det danske brands nye kreative direktør. Sammen med firmaets designteams skal hun fremadrettet varetage mærkets forskellige linjer.

”Lene er en usædvanlig talentfuld designer, og jeg ser meget frem til, at arbejde sammen med hende,” skriver ejer af Bruuns Bazaar Bjørn Bruun i en pressemeddelelse.

”Med hendes stærke ledelse og tidligere erfaring skal Lene og designteamet varetage de kreative fremgangsmåder. Hun skal fortsætte med at arbejde i overensstemmelse med den brand-strategi, med fokus på kvalitet og godt håndværk, der er synonymt med Bruuns Bazaar,” uddyber Bjørn Bruun yderligere.

Lene Borggaard ser frem til det nye samarbejde med den danske designvirksomhed:

”Bruuns Bazaar er et meget stil-stærkt brand. Min ambition er at skabe smukke og moderne kollektioner og stadig fokusere på design og kvalitet, som er relevant i forhold til en moderne livsstil,” siger Lene Borggaard i forbindelse med den nye stilling.

Lene Borggaard tiltræder hendes nye stilling som kreativ direktør 1. juni i år.