Seneste
Artikler
Podcasts
Jobs
Indland

Sådan: Sæt skub under online-salget

På konferencen ”E-handel i modeindustrien” sætter FDIH fokus på modeindustriens udfordringer, de nye muligheder for markedsføring ad digitale kanaler og digital handel og kundeservice direkte med forbrugerne.
På konferencen ”E-handel i modeindustrien” sætter FDIH fokus på modeindustriens udfordringer, de nye muligheder for markedsføring ad digitale kanaler og digital handel og kundeservice direkte med forbrugerne.

Modeindustrien er den fjerdestørste eksportsektor i Danmark, men når det gælder digitalisering af tøjsalget, har vejen været længere end for mange andre brancher.

Kanalkonflikter mellem detailleddet og modemærkerne, gamle forretningsmodeller og usikkerheden om, hvorvidt forbrugerne vil købe tøj uden at have prøvet det først, har været væsentlige årsager.

På konferencen ”E-handel i modeindustrien” sætter FDIH, Service Platform og Dansk Mode & Textil fokus på modeindustriens udfordringer, de nye muligheder for markedsføring ad digitale kanaler og digital handel og kundeservice direkte med forbrugerne.

Et godt eksempel på en virksomhed, der har gennemgået et digitalt ansigtsløft, er Hummel. Koncernen har 90 år på buksebagen som leverandør til andre erhvervsdrivende, men med forbrugernes stigende krav om at blive mødt der, hvor de er, har Hummel været nødt til at udvikle onlinesalg og kontakt direkte til forbrugeren.

Hør mere om, hvordan det danske brand har grebet den udfordring an, når Thomas Bro, der er onlinemanager hos Hummel beretter om koncernens arbejde med digitalisering, ved den store konference, hvor du også kan blive klogere på, hvordan du bedst udnytter det store potentiale, de danske modebloggere giver for at skabe mersalg i din virksomhed. Kia Ellegaard Møller fra blognetværket Bloggers Delight er nemlig også på talerstolen ved konferencen.

Konference: E-handel i modeindustrien

Tid: 11. april 2013, kl. 9.00-17.00

Sted: Radisson Blu Scandinavia i Århus

Pris: Særlig pris for FashionForums læsere: FashionForums læsere deltager på konferencen med 34 pct. rabat på normalprisen. Skriv ”fashion” i rabatkodefeltet, når du tilmelder dig. Tilmelder du dig inden 15. marts, er prisen 987 kr. ekskl. moms. Herefter er prisen 1.185 kr. ekskl. moms. (husk blot at skrive rabatkoden).

Tilmelding: Tilmeld dig via dette link – og husk at opgive kode: fashion – for at opnå en særlig FashionForum-pris.