Nu har FDIH, Foreningen for Dansk Internet Handel, offenliggjort årets 11 kategorier til E-handelsprisen 2013, der sætter fokus på dansk internethandel og hylder dem, der gør det bedst.

I år er der fire nye kategorier at finde, nemlig “Bedste nye e-handelsvirksomhed”, ”Årets detalje – bedste design,” “Bedste marketing kampagne” og “Vækstprisen”.

Desuden har kategorien “Cross-channel” skiftet navn til “Omni-channel”. Prisen gives til den e-handelsvirksomhed, der evner at integrerer offline og online kanaler, og som giver kunderne en helhedsoplevelse lige meget, hvordan de vælger at interagere med virksomheden.

Her får du et overblik over alle kategorierne:
1. B2B
2. B2C
3. Bedste nye e-handelsvirksomhed
4. Mobil e-handel og services
5. Cross-border
6. Årets detalje – bedste design
7. Bedste marketingkampagne
8. Vækstprisen
9. Omni-channel
10. Brugernes favorit
11. E-handelsprisen guld

Skal din virksomhed med i kapløbet? Du kan læse mere om kategorierne, se sidste års vindere og tilmelde din virksomhed her.

Den 23. maj bliver vinderne kåret under en prisfest i Falconersalen på Frederiksberg.