Vision har haft en succesfuld debut, hvis man skal tro PR- & marketingmanager Natasha Skou. Da FashionForum besøgte messen ved åbningstid kl. 10 onsdag morgen, var køen ind til registreringen da også lang.

Selvom arrangørerne bag Vision har mange års erfaring fra messerne CPH Vision og Terminal-2, som den nye messe Vision er en sammenlægning af, er der alligevel plads til lettelse og glæde fra Natasha Skou, over en god start.

”Det har været en rigtig positiv oplevelse at lancere Vision i Lokomotivværkstedet i dag! Jeg har en rigtig god fornemmelse her efter den første åbningsdag,” siger hun, og fortsætter:

”Stemningen på messen har været fantastisk helt fra morgenstunden og flere udstillere har endda nævnt at det føltes som de gode gamle dage i Øksnehallen. Der har været godt travlt på standene – og flere sad og var i gang efter lukketid. Sammenlægningen af vores to messer har været en succes her på åbningsdagen!”

Vision fortsætter i Lokomotivværkstedet til og med d. 11. august, og har de seks messeområder Shine, Seek, Dawn, The Boiler, Free og Private foruden et udendørs lounge-område og en showscene.