Bo Castmo kommer fra Adidas group Nordics, hvor han besad rollen som Sales Director. Med over 25 års international erfaring inden for wholesale og retail, tiltrådte Bo Castmo sin nye rolle primo juni.

”Jeg ser meget frem til sammen med organisationen, at lede og udvikle Esprit på det nordiske marked. Esprit er lige nu inde i en spændende fornyelsesproces på alle planer for at sikre fremtidens vækst og brand-awareness”, siger Bo Castmo, Head of Esprit Nordics.

Som en del af de investeringer i brandudvikling, som Esprit lancerede i september 2011, vil Esprit satse totalt 280 mio. euro på at re-designe butikkerne. Dette vil ske frem til 2015, hvor målet er at styrke det overordnede brand på lang sigt.

Esprit findes i mere end 40 lande, sælges  i over 1.100 butikker verden over og bliver solgt gennem 11.000 forhandlere, inkl. franchispartnere og shop-in-stores i stormagasiner. Virksomheden er noteret på Hong Kong-børsen, har mere end 14.000 ansatte og opnåede en omsætning på 3,2 mia. euro I 2010/2011. Esprit har i dag 119 franchisebutikker og 11 selvejede detailbutikker i Norden & Baltikum.

Billede: Esprit Kampagne