Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Modemagasin satser på catwalktillæg

For den danske udgave af modemagasinet Elle har catwalktillægget Elle Collections været en succes. Derfor fortsætter magasinet nu særtillæget.
For den danske udgave af modemagasinet Elle har catwalktillægget Elle Collections været en succes. Derfor fortsætter magasinet nu særtillæget.

For den danske udgave af modemagasinet Elle har catwalktillægget Elle Collections været en succes. Derfor fortsætter magasinet nu særmagasinet.

Elle Collections er et særtillæg med ”det bedste fra catwalken fra verdens fem største modemetropoler New York, London, Milano, Paris og København,” som det lyder i en pressemeddelelse.

Indholdet er udvalgt af redaktionen og magasinet er blevet godt modtaget af både annoncører og læsere.

”Elle Collections læses af en købestærk skare af kvinder, der har interesse i og behov for at være først med det nyeste. Det gør læserne til en attraktiv målgruppe, hvilket vores annoncører har bemærket. Kombineret med Elle’s stærke brand skaber magasinet en stor interesse og høj involvering fra læserne, der bruger magasinet aktivt, når sæsonens vigtigste items skal købes til garderoben” siger Cecilie Christiansen, chefredaktør på Elle.

Næste udgave af særmagasinet kommer til august og sætter fokus på tendenserne i efterårs- og vintermoden 2012. Magasinet udkommer fremover halvårligt.