Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Dansk Erhverv og WEAR inviterer til kursus omkring brugen af sociale medier

Dansk Erhverv og WEAR inviterer til en dag med fokus på hvordan din virksomhed kan tjene penge på de sociale medier
Dansk Erhverv og WEAR inviterer til en dag med fokus på hvordan din virksomhed kan tjene penge på de sociale medier

De fleste virksomheder har forsøgt sig med de sociale medier. De har en Facebook-side og har måske kørt en Facebook-kampagne eller to. Nu er det tid til trin to: Social Media Business. De sociale medier skal for alvor integreres i forretningen.

WEAR og MEC inviterer til en dag med fokus på, hvordan man kan tage springet fra at være til stede på de sociale medier til at tjene penge på de sociale medier. Det handler om integration og forståelse af, hvordan sociale dynamikker kan skabe reel værdi. Og helt konkret: Hvordan kan man bruge de sociale medier til at drive salg ude i butikken?
Dagens foredragsholdere vil angribe emnet fra forskellige vinkler.

Program
12.30
Velkomst v. Torben Rosenstock, sekretariatschef WEAR 

13.00
Morgendagens mediemiks v. Claus Gilbert Clausen, CEO MEC

13.15
Brands er som mennesker, og mennesker er som brands.
Forbrugeradfærd på sociale medier v. Iben Larsen, Consumer Insights Director MEC

14.00
Virtuelle oplevelser i virkelige butikker v. Chief Operations Officer Heine Jørgensen MEC

14.45 – 15.15     Pause

15.15
Hvordan nettet kan støtte salget i butikken v. Christian Zigler, CEO Shopbox

15.45
Research Online Purchase Offline: Hvordan digitale og analoge kanaler spiller sammen i købsøjeblikket
v. Anders Høgh Laursen Chief Strategy Officer MEC

16.15
Det sociale shopping community, et eksempel v. Søren Filbert Johansen, CEO LazyLazy A/S

16.45
Tak for i dag v. Torben Rosenstock, sekretariatschef WEAR 

Sidste tilmelding
21-05-2012

Sidste afmelding
17-05-2012