Noise PR lancerer Noise PR Kids
Noise PR har allerede børnebrands repræsenteret, men nu åbner en afdeling, der målrettet skal henvende sig til forældrene.Noise PR starter en helt ny afdeling op, der henvender sig til forældre.
Mode- og livsstils PR-bureauet Noise PR, der har eksisteret siden 2006 og indtil videre betår af Noise PR Fashion og Noise PR Lifestyle, lancerer d. 23. maj 2012 deres nye børneafdeling under navnet Noise PR Kids.
Det er head of Noise PR Kids, Anna Lindeblad, og adm. direktør Stine Kirkegaard Hoffmann, der står bag det nye tiltag – begge er lige vendt tilbage fra barsel.
Noise PR Kids vil gerne arbejde med tøj – og livsstilbrands – , der henvender sig til børn og mødre. Mærker som Kartell Kids, Oilily, Lacoste Shoes, Høgh Interieur Children m.fl. er allerede med til at repræsentere afdelingen, der har hovedsæde i Danmark, men varetager PR opgaver i hele Skandinavien.
”Noise PR Kids er en helt naturlig udvikling i forbindelse med vores strategi, der helt enkelt går ud på at servicere pressen og kunder bedst muligt. Vi har set et hul i markedet, hvor der mangler et dygtigt PR bureau, som er specialiseret i børnebrands”, siger Anna Lindeblad og fortsætter:
”Vi mener, der er et stort PR potentiale i børnesegmentet, og vores nye afdeling er et produkt af vores faglige kompetencer, men absolut også af vores egen personlige interesse og erfaring."