Oplevelsesøkonomi er et buzzword, der har været fremme i en del år efterhånden, da opvelser synes at være noget, flere og flere efterspørger. Også inden for detailbrancen, der befinder sig i en tid med mange nye udfordringer kræves der bud på nye løsninger. Lea Nielsen fra Teko udtaler:

“En butik, der kan appellerer til kundernes sanser, er en oplevelse, der får opmærksomhed.”

Netop dette aspekt har projektet Sensorial Shopping taget udgangspunkt i og du kan være med på forreste række d. 26. marts, når aktører fra projektet herunder Bruuns Bazar, Bibi Chemnitz og Designa giver dig et indblik i deres erfaringer med sensorial shopping og viden om brug af sanser i detail.

Arrangementet byder endvidere på historier om forførelses arkitektur og et oplæg fra Julius Nørbo, der fortæller om, hvordan det kunstneriske og kreative kan inddrages som en inspirerende samarbejdspartner I butikken.   

Konferencen er gratis og foregår på Dansk Erhverv, Børsen i Slotholmsgade, København K. fra kl. 9-14.
Der er en no-show fee på 500 kr. Sidste frist for tilmelding er 19. marts 2012 til ltsn@viauc.dk

Se hele programmet her.