Optimér din ledelsesstrategi med ny uddannelse
Dansk Mode & Textil udbyder ny uddannelse i ledelsesstrategi og forretningsudvikling.Hvis modebranchen vil høste vækst, må den blive bedre til at tænke nyt, agere globalt og kreere oplevelser i produkterne. Det skriver Dansk Mode & Textil, der udbyder et nyt uddannelsesforløb, der skal hjælpe branchens ledere til at udvikle netop disse færdigheder.
Dansk Mode & Textil udbyder sammen med professor i strategi og forretningsudvikling ved Aalborg Universitet Anders Drejer, en skræddersyet uddannelse; Executive management, der skal klæde branchens direktører og ledere på til de udfordringer, man må se dybt i øjnene, hvis man vil tilpasse virksomheden til den ny virkelighed.
Uddannelsesforløb starter til april, og Branchens hus i Herning danner rammen om uddannelsen, som løber fra 27. april og 7-uger frem over foråret.
Deltagerne vil med en ugentlig undervisningsdag og løbende opgaver blive klædt på til at anvende en række værktøjer inden for strategi, innovativ forretningsudvikling og ledelse. Hver deltager vil undervejs i forløbet få mulighed for at arbejde specifikt med sin egen virksomheds strategi.
”Strategien vi arbejder med på denne uddannelse, er til mennesker og ikke til reoler,” siger professor Anders Drejer og uddyber:
”Strategi-undervisning har det med at blive meget teoretisk, men på Executive management-uddannelsen arbejder vi levende og ’hands on’ med tingene, så deltagerne hurtigt og effektivt lærer at analysere nye forretningsstrategier.”
Læs mere om uddannelsen og tilmeld dig her.
Kilde: DMOGT.dk