Podcasts
KARRIERE

Erfaren salgsprofil skal tage voksende basisbrand “til næste niveau"

Med mere end 20 års erfaring fra branchen er Kasper Willy blevet ansat til at drive udviklingen hos Bareen endnu videre – både herhjemme og internationalt.
Med mere end 20 års erfaring fra branchen er Kasper Willy blevet ansat til at drive udviklingen hos Bareen endnu videre – både herhjemme og internationalt.

Tiden står i udviklingens tegn hos Bareen. Brandet har skiftet navn fra Bare En T-Shirt til det kortere og internationalt tilpassede Bareen, de er rykket i større lokaler i Kronprinsensgade i København for at have plads til stadigt flere ansatte, og herunder er seneste skud på stammen Kasper Willy, der lige er trådt til som ny Brand Director. Med sig har Kasper Willy mere end 20 års ledelseserfaring indenfor salg fra blandt andet Martin Asbjørn, hvor han også var partner, Han Kjøbenhavn og senest Iso.Poetism by Tobias Birk Nielsen.

“Vi er begejstrede for at have fået Kasper Willy med på holdet. Kasper er allerede kendt i branchen, og med hans imponerende track record af succeser og en helt unik evne til at forstå virksomheders DNA og styrker vil hans primære opgave bestå i at tage vores omsætning og virksomhedsidentitet til det næste niveau,” fortæller medstifter og CEO Mathias Klitgaard i en pressemeddelelse.

“Kasper Willys indsigt og erfaring med at bygge et brand vil også hjælpe os med at definere vores DNA og kommunikere det til vores kunder. Vi glæder os til at udbrede vores unikke værdier – ikke bare herhjemme, men også i udlandet,” fortsætter medstifter og kreativ direktør Anthon Louis.

Med investorer i ryggen kom væksten

Bareen blev grundlagt i 2016 som Bare En T-Shirt af Mathias Klitgaard, Anthon Louis, Frederik Pitter og Frederik Skovgaard-Holm med ambitionen om at lave lige dén t-shirt, de selv helst ville gå med. I 2021 medvirkede de i ‘Løvens Hule’, hvor de sikrede én million kroner i investeringer fra Jacob Risgaard og Christian Arnstedt. Og den investering samt medvirken i programmet ser ud til at have virket. Det seneste årsregnskab for 2021 kunne mønstre et resultat efter skat på 3,4 millioner kroner – hvilket var lidt af et spring sammenlignet med resultatet på 46.982 kroner i 2020. Med ansættelsen af Kasper Willy er planen nu at drive udviklingen endnu videre for Bareen, der allerede har ladet sortimentet vokse fra ‘bare en t-shirt’ til i dag også at omfatte hoodies, shorts og sokker. Kernen for brandet vil dog blive ved at være et ønske om at hylde de gode basisvarer.

“Jeg er meget glad for at blive en del af Bareen. Jeg har fulgt med på sidelinjen siden opstarten og set den spændende udvikling, som brandet har gang i. Jeg ser frem til at være med til at udvikle brandet fremadrettet, og jeg er sikker på, der venter os en meget spændende rejse,” supplerer Kasper Willy selv om sin nye stilling.

Kasper Willy.