Fra Dyrberg/Kerns comeback til skomærkes konkurs. Her er junis 10 mest læste artikler
Sportsmærke opruster med flere hænder, showkalenderen er ude, og Boozt opkøber dansk modefirma – læs eller genlæs juni måneds tophistorier.Dyrberg/Kern er gået tilbage til sin hovedforretning – og det virker
Efter konkurs og økonomisk nedtur er Dyrberg/Kern igen på vej frem med nye samarbejder med Zalando, Boozt og Amazon, der har hjulpet designduoen til sorte tal på bundlinjen.
Copenhagen Fashion Week SS22 – den fulde brandliste
Copenhagen Fashion Week SS22 byder på et stærkt line-up af unge talenter, en del genkommere og udsigt til en overvægt af fysiske shows.
7 days Active opruster markant på medarbejdere
Sportsmærket har haft et godt år under nedlukningen og går fra tre til 10 fuldtidsansatte.
Trecifret millioninvestering skal gøre Les Deux globale
Det svenske investeringsskab Röko indgår som partnere for at indfri brandets globale ambitioner.
Hvad må man kalde det? 5 huskeregler til grøn markedsføring
Rigtig mange modevirksomheder arbejder seriøst med bæredygtig omstilling, men hvordan må man egentlig kommunikere sine grønne initiativer?
Ganni fastholder omsætning, men halverer overskud
2020 har sat en midlertidig bremse på Gannis vækstrejse, selvom salget var på 2019-niveau. Det konkluderer firmaets seneste årsregnskab, som blev offentliggjort tidligere på ugen.
The Last Conspiracy går konkurs
Det danske skomærke, der blev grundlagt i 2010, er taget under konkursbehandling.
Sådan bliver Copenhagen Fashion Weeks showkalender
Med en overvægt af fysiske shows og flere nye navne på kalenderen, lægger Copenhagen Fashion Week op til en tætpakket modeuge til august.
Boozt opkøber aktiemajoritet i dansk modefirma
Rosemunde frasælger to tredjedele af aktierne, men brandet forbliver selvstændigt, lyder det fra virksomhedens direktør.
Mads Nørgaard A/S vækstede sig gennem pandemiåret
Koncernen fremlægger årsrapport for 2020 – og dét er med et flot resultat, som skyldes en stigning i onlinesalget.