Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

DAFI Tuesday: Bliv klogere på det kinesiske marked

Det næste DAFI Tuesday-arrangement stiller skarpt på Kina med gode råd til opbygning af dit brand i et land med enorm kulturel forskellighed.
Det næste DAFI Tuesday-arrangement stiller skarpt på Kina med gode råd til opbygning af dit brand i et land med enorm kulturel forskellighed.

På næste tirsdag sætter DAFI Tuesday fokus på Kina, og hvordan man kommer over muren og ind i hjertet på den kinesiske forbruger.

Blandt andet kan man, ifølge Danish Fashion Institute, få svar på hvad forskellen er på at få noget produceret i Kina og få noget solgt. Derudover gennemgåes de grundlæggende kommunikative do’s and don’ts, når et brand skal opbygges i et land med enorm kulturel forskellighed.

Det er Kina-ekspert Jacob Johansen fra Mensch, der deler ud af sin viden om forretningsudvikling, kommunikationsstrategi og implementering. Jacob Johansen har blandt andet selv været med til at lancere og lede over 20 brands i Kina.

DAFI Tuesday – Fra Made in China til Made for China

Hvor: ”Workshoprummet”, Design Society, H.C. Andersens Boulevard 27, København V.
Hvornår: Tirsdag den 18. marts kl. 9-10 (morgenkaffe/-te fra kl. 8.45)

Tilmelding (senest fredag den 14. marts) med emnefeltet ”DAFI Tuesday” sendes til: rsvp(a)danishfashioninstitute.dk

DAFI Tuesday er gratis for medlemmer – prisen for ikke-medlemmer er DKK 700

Arrangementet henvender sig primært til CEOs/ledere og salgsansvarlige, men er åbent for alle interesserede.