Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Børneskomærke satser på webshop

Gennem mere end 100 år, har børneskotøjsproducenten Bundgaard leveret fodtøj til de yngste. Nu vil de tættere på forbrugerne ved at åbne webshop.
Gennem mere end 100 år, har børneskotøjsproducenten Bundgaard leveret fodtøj til de yngste. Nu vil de tættere på forbrugerne ved at åbne webshop.

Bundgaard åbner egen webshop for at tilbyde deres kunder det komplette udvalg og fulde sortiment online. Samtidig vil det danske brand bruge det nye webunivers til at komme tættere på kunderne.

”Det forpligter at komme så tæt på sine kunder, som en webshop bidrager til, så vi skal og vil arbejde hårdt for at levere et højt serviceniveau,” udtaler adm. direktør Ulrik Schultz i en pressemeddelelse fra Bundgaard.

Også et onlinerum for videndeling og inspiration

Ifølge Bundgaard skal relanceringen af den gamle hjemmeside byde på mere end blot muligheden for at købe sko. Ambitionen er, at hjemmesiden kan bringe virksomheden tættere på forbrugerne ved at danne rum for et “videns- og inspirationsarkiv”. Herigennem vil Bundgaard dele deres erfaring og viden inden for produktion af børnefodtøj samt etablere kundeklub og andre tiltag, der skal knytte dem tættere på forbrugerne.