Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Vogue-moderselskab satser digitalt

Mediekoncernen Condé Nast, der blandt andet huser Vogue, udvider den digitale stab i Storbritannien med to nyansættelser.
Mediekoncernen Condé Nast, der blandt andet huser Vogue, udvider den digitale stab i Storbritannien med to nyansættelser.

Condé Nast har oprettet to nye stillinger, der skal fokusere indsatsen på det støt stigende digitale område. Det er hele den digitale flade, herunder også TV og video, der bliver udvidet. Det skriver WWD.com.

I stillingen som digital chef indtræder således Wil Harris, der dermed forlader sin stilling som medejer og adm. direktør af ChanelFlip, som er et netværk af online TV-kanaler. Derudover ansættes Hannah Berryman i en nyligt oprettet stilling som kreativ direktør for TV og video. Tidligere har Hannah Berryman været producer og direktør for flere BBC- og Kanal 4-dokumentarer.

Nicolas Coleridge, der er direktør for Condé Nast International og adm. direktør for britisk Condé Nast, siger til WWD.com, at Hannah Berryman i samarbejde med Condé Nast skal bidrage til at udvikle og producere korte- og længere videoer. Hannah Berryman er allerede indtrådt i sin nye stilling, hvorimod Wil Harris først starter i slutningen af måneden.