Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

H&M udvider deres europæiske e-commerce

Den svenske modegigant H&M ekspanderer til nye, europæiske onlinemarkeder i 2015.
Den svenske modegigant H&M ekspanderer til nye, europæiske onlinemarkeder i 2015.

H&M øger deres online tilstedeværelse med 8 nye markeder i 2015, hvilket er en fordobling af virksomhedens e-commerce udrulning per år. I 2014 gik H&M online i Frankrig, Italien, Spanien og Kina, mens de i 2015 planlægger at udvide med Belgien, Bulgarien, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn. Det skriver Fashionunited.com.

I forlængelse af H&Ms online ekspansionsplaner, er det også blevet annonceret, at H&M i 2015 vil åbne deres første fysiske butikker i Indien, Peru, Sydafrika og Taiwan.

På nuværende tidspunkt kan man købe H&M online i 13 lande verden over.

Kilde: Fashionunited.com.