Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
MODEUGE

BREAKING NEWS: Bestseller samler deres brands i TAP1 under modeugen

Modevirksomheden samler 14 brands under ét tag og åbner for knap 5.000 m2 modemesse under navnet ’Bestseller United Cph’.
Modevirksomheden samler 14 brands under ét tag og åbner for knap 5.000 m2 modemesse under navnet ’Bestseller United Cph’.

Fire dage med 14 Bestseller-brands samlet på én lokation. Det er, hvad der venter de mere end 1.500 inviterede nationale og internationale wholesale-kunder under modeugen i København. Det oplyser Bestseller på deres hjemmeside.

LÆS OGSÅ: ”Branchens økonomi: Der er Bestseller og alle de andre”

Fra den 28.-31. januar vil den tidligere Carlsberg tappehal TAP1 danne rammen om et stort fælles Bestseller-event, hvor kunderne kan opleve de nyeste kollektioner og trends til den kommende sæson.

LÆS OGSÅ: ”Bestseller snupper en hel hangar til Bread & Butter”

På hjemmesiden skriver Bestseller desuden, at messen vil blive bundet sammen af et overordnet visuelt Bestseller-udtryk, mens de 14 brands på standene udfolder deres individuelle universer og brand-DNA.

De 14 brands er: Adpt, First and I, Jack & Jones, Jacqueline de Yong, Object, Only, Only Play, Only & Sons, Noisy May, Pieces, Selected Femme/Homme, Vero Moda, Vila og Y.A.S.

Børnemærker i Bredgade

I dagene op til – fra den 25.-27. januar – vil Bestsellers børnemærker Little Pieces, LP Boys, Minimize og Name It sammen med graviditetsmærket Mamalicious åbne dørene for indbudte gæster i Lindencrones Palæ i Bredgade.