BREAKING NEWS: Bestseller samler deres brands i TAP1 under modeugen
Modevirksomheden samler 14 brands under ét tag og åbner for knap 5.000 m2 modemesse under navnet ’Bestseller United Cph’.Fire dage med 14 Bestseller-brands samlet på én lokation. Det er, hvad der venter de mere end 1.500 inviterede nationale og internationale wholesale-kunder under modeugen i København. Det oplyser Bestseller på deres hjemmeside.
LÆS OGSÅ: ”Branchens økonomi: Der er Bestseller og alle de andre”
Fra den 28.-31. januar vil den tidligere Carlsberg tappehal TAP1 danne rammen om et stort fælles Bestseller-event, hvor kunderne kan opleve de nyeste kollektioner og trends til den kommende sæson.
LÆS OGSÅ: ”Bestseller snupper en hel hangar til Bread & Butter”
På hjemmesiden skriver Bestseller desuden, at messen vil blive bundet sammen af et overordnet visuelt Bestseller-udtryk, mens de 14 brands på standene udfolder deres individuelle universer og brand-DNA.
De 14 brands er: Adpt, First and I, Jack & Jones, Jacqueline de Yong, Object, Only, Only Play, Only & Sons, Noisy May, Pieces, Selected Femme/Homme, Vero Moda, Vila og Y.A.S.
Børnemærker i Bredgade
I dagene op til – fra den 25.-27. januar – vil Bestsellers børnemærker Little Pieces, LP Boys, Minimize og Name It sammen med graviditetsmærket Mamalicious åbne dørene for indbudte gæster i Lindencrones Palæ i Bredgade.