Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
MODEUGE

Tommy Hilfiger-brunch velkommer modeugen i øjenhøjde

Det var i år femte gang, at det amerikanske, PVH-ejede brand Tommy Hilfiger åbner Copenhagen Fashion Week med et brunch-event i deres showroom. Brunchen giver gæsterne mulighed for at se Tommy Hilfiger-kollektionerne rullet ud i sit fulde univers – under afslappede former.
Det var i år femte gang, at det amerikanske, PVH-ejede brand Tommy Hilfiger åbner Copenhagen Fashion Week med et brunch-event i deres showroom. Brunchen giver gæsterne mulighed for at se Tommy Hilfiger-kollektionerne rullet ud i sit fulde univers – under afslappede former.

Tommy Hilfiger afholder show i New York med Hilfiger Collection Women, er med på herremodeugen London Collections med Tommy Hilfiger Tailored – og afholder der ud over blandt andet en fokuseret men uformel brunch under Københavns modeuge.

LÆS OGSÅ: Tommy Hilfiger: Digitale showrooms er fremtiden

“Vi gør det for at kunne vise kollektionen på et meget tidligt tidspunkt til blandt andet den skandinaviske modepresse. Det er vores ambition at give en helstøbt Tommy Hilfiger-oplevelse. Samtidig er det en mulighed for at opretholde det meget vigtige netværk på kryds og tværs i modebranchen,” siger direktør for PVH i Norden og Baltikum Jesper Wærum til FashionForum.

Han uddyber:

”– Det giver folk en mulighed for at kunne være målrettet faglige under afslappede former. På den måde promoverer vi Tommy Hilfiger i øjenhøjde samtidig med, at vi giver vores gæster et professionelt event, de kan tillade sig at prioritere under den travle modeuge,” siger Jesper Wærum til FashionForum.