Rotation i ledelsen hos Message
Message A/S har rykket rundt på ledelsesgangen og byder flere nye ansigter velkommen.“Selskabet har haft et særdeles udfordrende år, hvor der har været tilbagegang på flere salgskanaler. Den negative udvikling har givet anledning til at optimere og forandre både organisation og omkostningsstruktur i selskabet,” lyder det i ledelsesberetningen i Message A/S’ årsrapport for 2023.
Udfordringerne sås især afspejlet i årsresultatet, som landede på et underskud på næsten 9 millioner kroner. Til sammenligning kom Message A/S ud af 2022 med et overskud på næsten 2,3 millioner kroner.
Nu kan selskabet til gengæld offentliggøre, at der sker omfattende ændringer i brandets ledelse. Det sker blandt andet i form af i form af stifter Carsten Lauritsens nye rolle som Retail Director. Den nye rolle træder han ind i den 1. november, hvor han også overlader rollen som administrerende direktør til Thomas Juul. Det skriver Message A/S i en pressemeddelelse. Her står det videre, at Thomas Juul kommer med mere end ti års erfaring, og på hans LinkedIn fremgår det, at han senest har siddet som Brand Director hos Part Two.
LÆS OGSÅ: Virksomhed bag Noa Noa under konkursbehandling
“Vi er sikre på, at Thomas Juul vil styrke vores brandpositionering, fremme nye vækstmuligheder samt udvikle vores medarbejdere og organisation,” siger Carsten Lauritsen i pressemeddelelsen.
Udover den nye direktør og Retail Director lyder det, at Message A/S i løbet af det sidste halve år budt flere nye medarbejdere velkomne, herunder den nye salgsdirektør Jacob Jørgensen.
“Som Message træder ind i denne nye fase, er virksomheden spændt på at fortsætte sin vækst med et fornyet fokus på innovation, lederskab og brandudvikling under Thomas Juuls ledelse,” står det afslutningsvist i pressemeddelelsen.