Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Nyt navn og identitet til Danmarks ældste PR-bureau for mode og livsstil

Med mere end 28 år i branchen er Holm & Bertung PR et af Danmarks ældste PR-bureauer inden for mode og livsstil. Nu er tiden dog kommet til fornyelse og fremtidssikring hos bureauet, der fremover vil kendes som &Bertung. 
Med mere end 28 år i branchen er Holm & Bertung PR et af Danmarks ældste PR-bureauer inden for mode og livsstil. Nu er tiden dog kommet til fornyelse og fremtidssikring hos bureauet, der fremover vil kendes som &Bertung. 

“Medgrundlægger Michael Holm forlod bureauet for mange år siden, og i takt med vores udvikling har vi erkendt, at vores tilbud spænder langt ud over traditionel PR og kommunikation. Derfor er det kun naturligt, at både Michaels efternavn og ordet ‘PR’ ikke længere figurerer i brandnavnet. Samtidig har vi beholdt &-tegnet, fordi jeg gerne vil anerkende, at vi er flere, der løfter opgaven her i bureauet – og så ser det godt ud rent grafisk,” forklarer CEO Lene Bertung om navneændringen. 

Trods bureauets succes med traditionel kommunikation og PR ønsker &Bertung i større grad at omfavne branchens udvikling, hvor især influencers og events spiller en voksende rolle:

“Vi har altid været passionerede omkring events, men den stigende efterspørgsel fra vores kunder giver os anledning til at udvide vores ekspertise. Det giver rigtig god mening at brande sig via events, og vi vil gerne følge med udviklingen og udvide vores kompetencer, så de fremadrettet også passer til moderne formidling,” fortæller Lene Bertung.

I den sammenhæng vil bureauet fremover tilbyde udlejning af egne lokaler ved Gammel Torv i indre København – netop til events, galleriudstillinger, pop-up-salg eller andet. Ligesom det også vil være muligt at leje bureauets showroom i kortere perioder.

For at fejre rebrandingen har &Bertung desuden lanceret et nyt website, der synliggør bureauets nye retning.