Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
Mary Namagambe Female Voices Impression PR

“Vi brænder for kvinder, der tør råbe højt": PR-bureau udvider forretningen med management-afdeling

Under navnet Female Voices vil Impression PR's nye management-afdeling repræsentere stærke, skandinaviske kvinder, der vil gøre en forskel.
Under navnet Female Voices vil Impression PR's nye management-afdeling repræsentere stærke, skandinaviske kvinder, der vil gøre en forskel.

PR-bureauet Impression PR vil sætte større fokus på stærke, skandinaviske kvindestemmer med deres nye management-afdeling Female Voices.

“Gennem de sidste mange år, har vi udvidet vores netværk af stærke kvinder gennem vores arbejde med Impression PR og Busigirl Podcast. Vi brænder for kvinder, der tør råbe højt for at gøre en forskel, derfor var det også oplagt for os at udvide vores forretning med en management-afdeling, hvor vi kan styrke en gruppe af kvinder med PR og booking af samarbejder indenfor foredrag, sociale medier, events og meget mere,” fortæller medgrundlægger af Impression PR Terese Ask.

Bureauet har allerede en række female voices i hus, herunder social aktivist, jurist, iværksætter og debattør Mary Namagambe og stifter af virksomheden LegalUp Kristin Assaad. Fælles for dem er, at de har en agenda, de gerne vil skubbe til. De har noget på hjerte.

“De kvinder, vi skal repræsentere, skal være nogle, der i forvejen bruger deres brand og stemme til at råbe højt om emner som ligestilling og diversitet. Det skal være kvinder, der ikke er bange for at stille op og har en hel del på hjerte, de gerne vil ud med,” fortsætter Terese Ask til Fashion Forum.

Det er også gennem de kvinder, som vil blive repræsenteret af Female Voices, at management-afdelingen vil adskille sig fra andre lignende bureauer.

“Der, hvor vi helt klart kommer til at adskille os, er, at vi har fokus på kvindelige profiler, der kan stå på en scene og holde et foredrag. Kampagner på sociale medier fylder mindre – de er der, men vi har mere fokus på foredrag, bogaftaler, oplæg til events og paneldebatter. Vi vil pushe kvindernes personlige brands til pressen, når de kommer med en nyhed, men samtidig vil vi selvfølgelig skabe nogle stærke partnerskaber med forskellige virksomheder,” slutter hun.