Vokseværk hos Spalt PR: udvider med nye profiler og kunder
Spalt PR har styrket det danske team med blandt andet to erfarne ansigter fra magasinbranchen og budt velkommen til 25 nye brands.Der er vækst hos Spalt PR, som bare i 2022 har udvidet med 25 nye kunder. Det har medført oprustninger både i Sverige og i Danmark, hvor Natasha Skou nu er blevet forfremmet til COO for Spalt PR Nordics. CEO og ejer Rebeckah Stensson fortæller om beslutningen i en pressemeddelelse:
“Jeg har i en længere periode følt, at jeg havde behov for et par ekstra hænder til at varetage nogle af de driftsmæssige opgaver for hele Spalt-gruppen. Derfor er jeg meget glad for at kunne udnævne Natasha som COO for Spalt PR Nordics, da Natasha har taget stor del i at vækste den danske afdeling, få Spalt PR gennem Covid og ikke mindst udvikle vores team. Fremover vil Natasha i langt større grad tage sig af de operationelle, ledelsesmæssige og administrative procedurer i virksomheden. En del af rollen vil også være at effektivt kommunikere og fremme vækst blandt direktionen og vores teams i Finland, Sverige, Norge og ikke mindst Danmark.”
Tre nye ansigter og en voksende kundeliste
I samme ombæring har Spalt PR valgt at udvide det danske kontor med to nyoprettede stillinger, Assisting Country Manager og Brand Consultant. De besættes af henholdsvis Line Givskov og Marie Alkestrup.
Line Givskov har mere end tyve års erfaring i modebranchen, blandt andet som stylist og som moderedaktør på Magasinet IN. Marie Alkestrup har indtil for nyligt været skønhedsredaktør på Costume, hvor hun har været ansat de sidste syv år og hentet erfaring indenfor både redaktionel og kommercielt indhold til digitale og printmedier.
Udover Line Givskov og Marie Alkestrup er Lise Aagaard, der har været hos Spalt PR siden februar som praktikant, blevet ansat som Brand Coordinator.
Blandt bureauets nye kunder finder man navne som Estée Lauder Group, herunder MAC Cosmetics og Clinique, samt Anni Lu, Nynne, Won Hundred, Vibe Harsløf, Lala Berlin, P.L.N. og Sloth Rousing.