Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Stine Goya løfter sløret for nyt internationalt kommunikationsteam

Med ansættelsen af tre nye profiler, der alle bringer erfaring fra store globale modehuse og -virksomheder, slår Stine Goya sine vækstambitioner i Skandinavien og resten af verden fast.
Med ansættelsen af tre nye profiler, der alle bringer erfaring fra store globale modehuse og -virksomheder, slår Stine Goya sine vækstambitioner i Skandinavien og resten af verden fast.

“I min optik handler det at lede et modebrand i dag om kunsten at kommunikere, om storytelling, om at skabe øjeblikke omkring sit mærke, opbygge et fællesskab, eje samtalen og at være autentisk. Krisen har gjort, at kreativitet er mere nødvendigt end nogensinde før, og i tider som disse skal dét gå hånd i hånd med gennemtænkt brandpositionering.”

Sådan fortæller Thomas Hertz, administrerende direktør i Stine Goya, der netop har løftet sløret for sit nye kommunikations- og marketingteam – et team, der består af tre forskellige profiler, alle med en stærk international baggrund.

I spidsen for teamet finder man Connie Chamberlayne med titlen Head of Global Communications & Marketing. Hun har bred brancheerfaring indenfor kommunikation og journalistik, senest fra sin rolle som Global Content Editor hos Bottega Veneta i Milano, hvor hun har været ansat det seneste halvandet år. Før da har hun blandt andet arbejdet som Senior Content Editor hos Harper’s Bazaar i Dubai og som International Content Editor hos Farfetch i London.

Connie Chamberlayne er ansat i rollen som Head of Global Communications & Marketing.

Som PR Manager finder man Lola Froebe, der de sidste syv år har arbejdet som freelance journalist for titler som Vogue, AD Architectural Digest, L’OFFICIEL og i-D Germany ved siden af rollen som PR Manager, Central Europe & Scandinavia, hos den populære secondhand-platform Vestiaire Collective på deres kontor i Tyskland. Derudover har hun også erfaring med PR fra sin tidligere rolle som Senior PR Consultant hos Agency V – også i Berlin.

Sidst er Marine Borel blevet ansat som ny Social Media Manager, hvorfra hun får ansvar for at styrke Stine Goyas SoMe-strategi og digitale partnerskaber på tværs af alle platforme. Hun har ligeledes en international baggrund, senest fra rollen som Social Media & Content Manager hos Lanvin i Paris. Ifølge Thomas Hertz, er det da også netop de tre profilers internationale erfaring, der har været afgørende i sammensætningen af det nye team.

“Med det nye team på plads er det vores ambition at pleje og vækste Stine Goyas karakteristiske rolle inden for mode i og udenfor Skandinavien. Jeg er glad for, at vi har været i stand til at tiltrække et så højt talentniveau til vores team, som vil være mere end kompetent til at hjælpe med at fortælle vores historie til verden,” afslutter han.

Lola Froebe er Stine Goyas nye PR Manager.

Både Connie Chamberlayne og Lola Froebe er for nyligt tiltrådt deres roller, hvorimod Marine Borel starter i marts 2021.