Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Minimum vil øge synligheden: opruster med ny PR-profil

Som led i strategien om at slå den aarhusianske modevirksomhed endnu mere fast i forbrugernes bevidsthed har de ansat Maria Bill Rasmussen som ny PR & Marketing Responsible.
Som led i strategien om at slå den aarhusianske modevirksomhed endnu mere fast i forbrugernes bevidsthed har de ansat Maria Bill Rasmussen som ny PR & Marketing Responsible.

Den aarhusianske modevirksomhed Minimum, der driver de to brands Minimum og Moves, har ansat Maria Bill Rasmussen som ny PR & Marketing Responsible. Ansættelsen sker på baggrund af en strategi om at styrke deres marketingaktiviteter for på den måde at kunne øge brandets synlighed.

Maria Bill Rasmussen har tidligere været ansat som PR & Marketing Coordinator og CSR Responsible hos Rains, og kommer nu direkte fra en stilling hos Pilgrim, hvor hun har sidder som PR & Communications Coordinator.

I sin nye stilling får hun blandet andet til opgave at sikre den røde tråd mellem firmaets to brands. Derudover skal hun arbejde på at skabe et tæt forhold til magasiner, influencere og stylister i arbejdet med netop at styrke Minimums fodfæste på modemarkedet samt at cementere brandsene i forbrugernes opfattelse.

“Jeg har længe haft et øje til Minimum og Moves, og derfor var det med stor begejstring, at jeg takkede ja til stillingen, da den bød sig. Der ligger lige nu et spændende potentiale i videreudviklingen samt udbredelsen af begge brands, og jeg ser frem til at yde mit for at nå nye højder,” siger Maria Bill Rasmussen i en pressemeddelelse og supplereres af marketingchef Anders Talbo Dahl:

“Med Marias netværk, erfaring, samt sans for detaljen er jeg sikker på, hun er en stor gevinst både internt samt eksternt for vores to brands. Vi glæder os meget til samarbejdet og den videre rejse, vi skal på sammen.”

Maria Bill Rasmussen tiltrådte officielt stillingen den 1. december 2019.  

LÆS OGSÅ:

Minimum henter ny administrerende direktør