Billi Bi med ny strategi: Ansætter in-house PR- & Marketingansvarlig
Det danske skomærke har valgt at rykke sine PR-aktiviteter in-house i ønsket om at strømline deres kommunikation og har i den forbindelse hentet ny profil til teamet.Det danske skomærke Billi Bi er nyeste brand i rækken, der i forbindelse med en ny kommunikations- og marketingstrategi har besluttet at trække deres PR-aktiviteter in-house. I den forbindelse har de ansat Pauline Nordahl Laudrup som ny PR- & Marketingansvarlig. Med en kandidat i kommunikation og tidligere erfaring som blandt andet freelance tekstforfatter skal hun styrke Billi Bis brandpositionering og tydeliggøre deres design-DNA på både nationalt og internationalt plan.
Derudover får Pauline Nordahl Laudrup i sin nye rolle ansvaret for brandets generelle PR-aktiviteter, herunder sociale medier, ligesom at hun skal stå for at udvikle og eksekvere den nye kommunikationsstrategi for Billi Bi.
“Vi har valgt at tage vores PR og marketing in-house, så vi nemmere kan skabe en mere strømlinet og rød tråd i vores strategi og kommunikation. Vi er glade for at kunne byde Pauline velkommen til teamet og sammen kunne styrke vores digitale kommunikation,” siger kreativ direktør Carsten Friis om ansættelsen og den nye PR-strategi, hvortil Pauline Nordahl Laudrup selv supplerer:
“Billi Bi er et af de stærkeste brands i den danske og skandinaviske skomodeindustri, og jeg ser frem til at dykke ned i virksomheden, der har eksisteret i mere end 25 år. Jeg glæder mig til at skabe endnu mere opmærksomhed omkring Billi Bi og samtidig styrke den digitale strategiske kommunikation.”
Pauline Nordahl Laudrup blev ansat per 1. november 2019.