Ny marketingchef skal øge Adax’ brandpositionering
Det danske taskebrand har netop ansat Nanna Skovholm som Marketingchef.Den danske taskevirksomhed Adax, der igennem de seneste år har fået ekstra opmærksomhed igennem en række stærke designsamarbejder med blandt andre Soulland, Stine Goya, Carin Wester og Freya Dalsjø, har netop ansat Nanna Skovholm som ny marketingchef.
Ansættelsen sker som led i en større strategisk oprustning af deres brandpositionering, hvor Nanna Skovholm, udover at varetage alle PR- og marketingaktiviteter i ind- og udland, skal sikre et endnu større fokus på brandets digitale tilstedeværelse.
Nanna Skovholm er uddannet i erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation fra CBS, og har igennem de seneste seks år siddet som blandt andet Brand Advisor hos PR-bureauet 9PR. Om sin ansættelse siger hun:
“Adax er et meget stærkt og veletableret mærke, som jeg altid har forbundet med kvalitet og dansk design. Jeg glæder mig rigtig meget til at tage brandet til nye højder i samarbejde med mit team,” lyder det fra den nye marketingchef.
Nanna Skovholm tiltrådte stillingen som marketingchef per 1. oktober.