Second Female opruster på kommunikationsfronten
Det danske brand har netop ansat Ann Sofie Bønnelykke som Head of PR & Communication. Målet er at styrke brandpositionering og tydeliggøre virksomhedens DNA.Ann Sofie Bønnelykke er netop tiltrådt som Head of PR & Communication hos den danske modevirksomhed Second Female, der de seneste år har oplevet kraftig international vækst –vækst, som hun skal være med til at konsolidere ved at styrke brandets kommunikative indsats.
”Second Female er et fantastisk brand med et stort internationalt potentiale, og det er et privilegium at få lov at arbejde med så dygtige og dedikerede mennesker. Jeg glæder mig til at skabe endnu mere opmærksomhed omkring Second Female, med fokus på brandpositionering og tydeliggørelse af DNA´et,” lyder det fra den nye kommunikationsansvarlige.
Ann Sofie Bønnelykke er cand.it i digital design og kommunikation og har de sidste mange år arbejdet med PR og kommunikation indenfor mode og livsstil, både på bureausiden og in house. Hun har blandt andet været ansat som ansvarlig for livsstilsafdelingen på Noise PR samt som PR og kommunikationsansvarlig hos det danske brand Custommade.
Ledelsen i Second Female ser også frem til det fremtidige samarbejde med Ann Sofie Bønnelykke.
”Vi ved, hvor stor betydning PR og digital marketing har, og det er en stor styrke at have en profil som Ann Sofie in house. Det giver os mulighed for at sætte endnu mere fokus på Second Female-brandet, både i Danmark og internationalt,” siger brandets CEO, Preben Laust, om Second Females nye teammedlem.
Ann Sofie Bønnelykke tiltrådte sin nye stilling i slutningen af oktober i år.