Social Zoo ansætter ny partner
Med en ekstra kvinde ombord vil Social Zoo styrke sit netværk af influencers samt videreføre og udvikle forretningsstrategien for den kun 10 måneder gamle virksomhed.Siden Social Zoos stiftelse i august 2016 har virksomheden oplevet en støt vækst og stigende interesse for den håndfuld velkendte influencere, som Social Zoo repræsenterer – Emily Salomon, Emili Sindlev, Trine Kjær, Michelle Kristensen og Emilie Lilja. På trods af virksomhedens forholdsvist korte levetid har den stigende vækst betydet, at Social Zoo allerede nu forbereder sig på at styrke netværket og opgradere teamet bag.
Det sker med ansættelsen af Barbara Saouma som ny partner i virksomheden. Hun tiltræder i denne måned stillingen som Client Director hos Social Zoo, og får ansvaret for at varetage kundekontakt og for den fremtidige udvikling af repræsentationsafdelingen.
Social Zoos stiftere, Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt, er glade for at byde Barbara Saouma velkommen i virksomheden:
”Det er det helt rigtige tidspunkt for os at styrke vores repræsentationsafdeling og opgradere teamet, og vi er glade for at kunne introducere Barbara som en nøgleperson til at videreføre og udvikle vores forretningsstrategi. Med sit imponerende netværk og store erfaring inden for dette felt er Barbara den perfekte profil til at udbygge vores kundekontakt og skabe de rigtige kommercielle samarbejder for vores influencers.”
Barbara Saouma har en fortid som Account Director hos blognetværket, Bloggers Delight, og denne viden og erfaring skal hun bringe i spil i sin nye rolle hos Social Zoo:
”Jeg er stolt af at være blevet en del af Social Zoo, som allerede har et super stærkt brand hos både influencers og kunder. Der er et stort potentiale, som jeg glæder mig til at bygge videre på med en solid erfaring gennem de sidste seks år hos Bloggers Delight. Social Zoo har høje ambitioner, og det matcher mig godt. Jeg glæder mig til at styrke Social Zoos tilstedeværelse i branchen og ikke mindst til at skabe målrettede kampagner og samarbejder, der skaber værdi for både kunden og influenceren.”
Ansættelsen af Barbara Saouma er Social Zoos anden udvidelse på kort tid, da den tidligere modeugekoordinator, Frederik Højgaard, i april tiltrådte i en nyoprettet stilling som juniorprojektleder.