Kokoon får ny Managing Director
Det er tidligere chefredaktør på Cover, Sara Sievers, der sammen med Kokoon-ejer, Nanna Søbirk, skal stå i spidsen for brandet.Sara Sievers er uddannet journalist fra RUC og har i mange år været ansat på Malling Publications, senest som chefredaktør på Cover. Som Managing Director hos Kokoon kommer Sara Sievers’ opgaver til at have omdrejningspunkt omkring PR, marketing, strategi og udvikling samt daglig ledelse.
“I min optik er Kokoon et helt særligt brand, der med sit fokus på silke, håndværk og tidsløst design tilbyder et alternativ til kvalitetsbevidste kvinder, der elsker langtidsholdbart smukt design. Kokoon er gennem årene vokset stødt og stille, og jeg synes, at det har en unik position i markedet. Jeg håber, Kokoon kan nyde godt af det, jeg kan, og jeg glad og stolt over at være med på holdet,” siger Sara Sievers.
Ejer og designer, Nanna Søbirk, fortæller, at hun længe har ønsket at få frigivet mere energi og tid til designprocessen, og at ansættelsen af Sara Sievers giver mulighed for netop det.
“Sara har både et godt kendskab og et godt netværk i branchen. Derudover har hun værktøjerne til at kunne brede historien om Kokoon ud, en god forståelse for brandets værdier og besidder erfaringen til at drive Kokoon i dagligdagen,” siger Nanna Søbirk.
Sara Sievers er tiltrådt stillingen.