Ny Chief Marketing Officer til ARKK Copenhagen
Det danske sneakerbrand opruster på marketingsfronten med Martin Maaløe som CMO for at styrke kommunikation og marketing med fokus på det de internationale markeder.Martin Maaløe kommer fra en stilling i det kreative bureau Marvelous, hvor han som Creative Director har været med til at løse opgaver for kunder som Coca Cola, Microsoft, Københavns Lufthavn og TopToy. Erfaringer som ARKK Copenhagen kommer til at nyde godt af, nu hvor Martin bliver involveret i den strategiske positionering og den fortsatte vækst af ARKK.
”Martin har været en god ven af huset, siden vi stiftede ARRK i 2014. Han er en unik kombination af at kunne alt fra grafisk design, social medie, film, foto og web til strategiske kampagner og koncepter ved branding. Og så er han ikke mindst manden bag vores logo”, siger ARKK’s Creative Director Kasper Høj Rasmussen.
Den nye CMO ser frem til at tilslutte sig teamet bag ARKK Copenhagen:
”Jeg glæder mig meget til at blive en del af ARKK Copenhagen og være med til at udvikle brandet yderligere. ARKK har allerede udvist stor succes i et benhårdt marked og i konkurrence med nogle af verdens største bands. Jeg glæder mig til, sammen med Kasper og Thomas, at udfordre markedet og tilføre en forholdsvis traditionel branche kant, kreativitet og strategisk innovation,” udtaler Martin Maaløe.
ARKK Copenhagen har partnere, der dækker 19 lande, og er i dialog om at udvide med yderligere fem til seks lande i år. En marketingstrategi, hvor Martin får en central rolle:
”Jeg ser meget frem til, at Martin og jeg skal sparre om at skræddersy vores marketingaktiviteter, så de passer med de produkter og de linjer af sneakers, der skal udvikles til de forskellige lande”, uddyber Kasper Høj Rasmussen.
Martin tiltræder sin stilling som CMO 1. juni og kommer til at indgå i ledergruppen sammen med Thomas Refdahl og Kasper Høj Rasmussen, der sammen skal sætte retningen for ARKK og sørge for, at vækstmålene bliver overholdt.