Bitte Kai Rand sætter ind på kommunikation
Det danske brand tilføjer to nye profiler, der kommer til at spille nøgleroller i virksomhedens fremtidige kommunikation- og brandstrategi.Udvidelsen hos Bitte Kai Rand består af en ny PR Manager og en ny Visual Communication Manager. Rikke Dyrholm kommer fra en baggrund i kommunikation og har senest været Marketing Manager i Lyoness Danmark – og nu påtager hun sig rollen som PR Manager hos Bitte Kai Rand.
Den nye Visual Communications Manager hedder Louise Brock Korsgaard, og hun vil fremover have ansvar for den visuelle kommunikation og identitet. Louise har en uddannelse i medievidenskab med fokus på visuel kommunikation og grafisk design. Hun har blandt andet stået bag iværksættervirksomheden Goboats visuelle identitet.
“Vi styrker vores fokus og kommunikationsindsats med ansættelse af Louise og Rikke, der sammen har ansvar for hele platformen – de to tilsammen er vigtige brikker for virksomhedens videre udvikling og internationale brandstrategi. Vi har mange gode historier og værdier, som skal ud af huset til vores kunder og til medier – det kræver et stærkt team,” fortæller direktør Michael Rand.
LÆS OGSÅ: “Ny PR-ansvarlig hos Bruuns Bazaar”