Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Mascha Vangs datter får mærke i eget navn

Det nye brand, Hollie Nolia, er skabt af bloggeren Mascha Vang og virksomheden Claire Group.
Det nye brand, Hollie Nolia, er skabt af bloggeren Mascha Vang og virksomheden Claire Group.

Mascha Vangs datter, Hollie Nolia, ligger både navn og ansigt til det nyeste børnetøjsskud på stammen fra Claire Group, der i forvejen står bag børnetøjsmærkerne Hust&Claire og Wilde by Hust&Claire. Sammen med et design – og slagsteam har den danske blogger arbejdet sig frem til det endelige udtryk.

”Jeg har valgt at samarbejde med Hust&Claire på grund af de flotte certifikater, huset har modtaget for deres sociale ansvarlighed. Som forælder er jeg selv begejstret for kvaliteten på tøjet, som Hollie Nolia har brugt,” fortæller Mascha Vang.

Claire Group er blandt en lille håndfuld virksomheder i Danmark, der har den internationalt anerkendte SA8000-certificering. Det betyder, at Claire Group lever op til en række krav, heriblandt ikke at benytte sig af børnearbejde og garanterer et sikkert arbejdsmiljø.

”Hollie Nolia-kollektionen er blevet grundigt testet inden den blev sat i produktion, for at sikre optimale designs og komfort. Brandet er produceret i høj kvalitet og på en ansvarlig måde i forhold til miljø og mennesker,’ fortæller direktør Nikolaj Hust.

Han oplyser også, at kollektionen består af et begrænset antal designs, som vil blive præsenteret på CIFF Kids torsdag den 4. februar kl. 11, og vil blive solgt efter først til mølle princippet.

LÆS OGSÅ: “Mascha Vang suveræn vinder af Blogprisen 2015”