Showroom vil fordele messe-interesse over hele året
The Jewellery Room har oplevet stor interesse for deres smykkeshowroom under de seneste fem moduger. Og den interesse vil de nu via en ny online platform brede ud over hele året.The Jewellery Room vil med sin nye onlineplatform fremme smykkedesign. På thejewelleryroom.dk vil presse og fagfolk året rundt have adgang til en udvalgt gruppe af smykkemærker, som vil være præsenteret med billedmateriale og information.
Ideen med thejewelleryroom.dk er, at man har en række toneangivende – up-coming såvel som etablerede – smykkebrands samlet et sted. Dermed skal sitet fungere som et online værktøj for medierne og andre med interesse i smykkerne.
LÆS OGSÅ: “Udstillere imponerede over The Jewellery Room”
“Visionen er at bringe smykkebrands tættere på markederne og markederne tættere på brandsne. Vores ydmyge mål er at blive verdens førende platform for smykker,” siger Charlotte Møbjerg Ansel-Henry, der udgør den ene halvdel af The Jewellery Room.
Onlineplatformen er ifølge The Jewellery Room den eneste af sin slags med et rent smykkefokus, som bygger bro mellem smykker og mode. Den er primært målrettet B2B, men tilbyder også forbrugerne smykkenyheder, tendenser og et inspirerende smykkeunivers.
LÆS OGSÅ: “Nyt smykkebrand: Vi har brugt tre år på at finde bæredygtige leverandører”
“Efter at have afholdt The Jewellery Room under fem fantastiske moderuger oplevede vi, at interessen fra pressen og indkøbere internationalt ikke kun var under modeugen, men hele året rundt. Derfor var det en naturlig forlængelse af konceptet at skabe et online værktøj for presse og andre interessenter,” siger Pernille Møbjerg Knudsen, der er medstifter af The Jewellery Room.
I The Jewellery Rooms presserum kan man blandt andet finde mærker som Carré, Vibe Harsløf, Boucheron, Ole Lynggaard, Orit Elhanati, Georg Jensen og Shamballa Jewels.