Bruger dansk messe til brandopbygning
Inge Solberg og hendes team vil indtage skandinavien med farverige kollektioner og er positivt overraskede over Revolvers internationale stemning og gode indkøbere fra hele Europa.Det er ingen hemmelighed, at vi i Skandinavien har en kærlighed for stringente designs med kontrollerede farvepalletter. Inger Solbergs mission er at bringe farver og humør til det Nordeuropæiske marked.
”Vi er noget anderledes end de andre mærker, vi ser på messen, for vi bringer farver. Jeg synes, jeg ser meget sort og hvidt derude. Hvis jeg var indkøber, ville jeg ikke vide, hvad jeg skulle købe,” siger Inge Solberg med glimt i øjet.
Godt tilfredse med Revolver
Mærket , som på nuværende tidspunkt forhandles under varme himmelstrøg som Marbella, Ibiza og Indien, hvor mærket har base, har eksisteret i tre år. Og nu er tiden kommet til at sælge i Skandinavien.
”Jeg er positivt overrasket over messen, selvom jeg ville ønske, vi havde fået en bedre placering. Her er internationalt, og man kan mærke, at der er indkøbere fra hele Europa. Vi har lavet aftaler med indkøbere fra Norge, Sverige og Schweiz,” siger Inger Solberg.
LÆS OGSÅ: “Tøjmærke med møbelfortid søger modekunder i København”
Selv om mærket Solberg kun har eksisteret i tre år, er Inger Solberg på ingen måde en novice i modebranchen. Hun flyttede til Indien i år 2000, hvor hun har produceret tøj til private mærker med kunder som B Young og H&M. Inden da var Inger Solberg kendt i 80’erne for sine designs indenfor læder og har blandt andet klædt Tina Turner og Diana Ross på.