Outdoormærke vil ramme trendsikre danskere
Da Fashion Forum onsdag, var forbi Revolver på modeugens første officielle dag, tiltrak det amerikanske mærke Poler Stuff opmærksomhed.Poler Stuff vil med deres farverige outdoor design fange de unge naturelskende danskere, hvem de mener er blevet mere vilde med udendørs ferier og aktiviteter end tidligere.
Udendørsteamet består af soveposer med huller til armene og farverige jakker i vilde print.
Designet stemmer overens med, at Poler Stuff vil fokusere på de unge. Unge mennesker der udover, at interessere sig for livsstil og kultur også værner om deres påklædning.
De danske unge vil ud og nyde naturen
”De unge vil ud i naturen – de vil ud og opdage, men samtidig se godt ud,” fortæller Dennis Blaaberg, Brand Manager hos butikken Mozz, der varetager og repræsentere Poler Stuff ved Revolver, da Fashion Forum snakker med ham.
Det er første gang at Poler Stuff er repræsenteret til sommerens udgave af den københavnske modeugen, og det kræver sin forberedelse. Morten Blaaberg fortæller til Fashion Forum, at der allerede er taget kontakt til forskellige indkøbere, der er inviteret til at lægge vejen forbi Poler Stuffs stand ved Revolver.
”Vi er stærkest i SS-kollektionen, så der inviteret masse indkøbere fra de forskellige forretninger,” fortæller Morten Blaaberg.