Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Volvo hiver fat i dansk designer

Det svenske bilfirma har slået sig sammen med den danske designer Barbara I Gongini. Det sker som led i en strategi om at nå ud til mindre og mere specifikke målgrupper.
Det svenske bilfirma har slået sig sammen med den danske designer Barbara I Gongini. Det sker som led i en strategi om at nå ud til mindre og mere specifikke målgrupper.

Volvo vil gerne vise, at man ikke længere kun taler til den traditionelle etablerede Volvo bilist, men at man nu også samtidigt appellerer til en yngre, dynamisk målgruppe. I den forbindelse har de valgt, blandt flere forskellige atleter og kreative talenter, at sponsorere Barbara I Gongini.

Samarbejdet fandt sted under modeugen i februar og lanceres nu med en viral film, der formidler den utraditionelle alliance mellem bilmærke og modebrand.

Siden samarbejdet med Barbara I Gongini, har Volvo sponsoreret den berømte skateboarder Rune Gifberg og de meddeler at vi kan forvente flere lignende tiltag og innovative kampagner i løbet af 2015.

Se den virale film her.