Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs
KARRIERE

Pieszak åbner showroom i København

Med åbningen af nyt showroom i København fortsætter det danske brand sin internationale ekspansion og tager hul på et nyt kapitel i virksomhedens historie, hvor brandet samler sine salgs- og kommunikationsaktiviteter i Pieszaks eget showroom.
Med åbningen af nyt showroom i København fortsætter det danske brand sin internationale ekspansion og tager hul på et nyt kapitel i virksomhedens historie, hvor brandet samler sine salgs- og kommunikationsaktiviteter i Pieszaks eget showroom.

Fremover vil det være fra brandets nye base i Nyhavn, man vil præsentere presse og indkøbere for Pieszaks fire årlige kollektioner. Den nye beliggenhed i et af Københavns ældste kvarterer passer godt til brandets DNA med håndværksmæssige detaljer og en høj grad af personlighed:

LÆS OGSÅ “Pieszak ansætter ny kommerciel manager”

“Det at blive en del af Københavns mest historiske omgivelser med referencer til både verden udenfor og historiske bygningsværker, som i dag er fredede, er lidt en drøm der går i opfyldelse, både på det professionelle og personlige plan. Nyhavn var oprindeligt Københavns vindue til verden rent handelsmæssigt og de gamle bygninger, der danner ramme om vores nye showroom, er en evig inspiration at gå på opdagelse i,” siger designer og direktør Henriette Pieszak.
Med hende i spidsen er Pieszak især blevet kendt for fashion-forward denim. Siden mærket blev lanceret i 2007 som en high fashion jeans linje, er Pieszak vokset til at være et internationalt fashion brand.

Repositionerings-strategi

I forbindelse med det nye showroom vil Pieszak også løfte sløret for brandets nye logo og image, som er en integreret del af den repositionerings-strategi, som Henriette Pieszak har arbejdet intensivt med op til åbningen.

”På mange måde markerer vores nye showroom også et nyt kaptitel i vores brandhistorie rent image-mæssigt. Pieszak er et kvalitets brand dedikeret til craftmanship med fokus på de små detaljer, og det har været vigtigt at understrege vores skandinaviske rødder og håndværksmæssige passion i vores design-DNA endnu tydeligere i det internationale marked, vi står overfor,” slutter hun.