Henrik Bruun ny Saint Tropez-produktchef
Saint Tropez har ansat ny Produktchef med ansvar for at samle design, sourcing og konstruktion. Den samlende rolle sikrer, at Saint Tropez kan udvikle og levere otte kollektioner årligt samt Express-kollektioner med korte lead times til markedet. Alt sammen med et ønske om, at afspejle de stærkeste trends.Saint Tropez’ nye produktschef, Henrik Bruun, har en fortid blandt andet som medejer af og indkøbsdirektør i Signal og før det indkøbschef i Buksesnedkeren.
Med denne ansættelse styrker Saint Tropez organisationen, som et led i den øgede fokusering på fortsat udvikling af virksomheden og positionering som et stærkt, feminint high street brand.
”Den skærpede konkurrencesituation har bidt sig fat, og vi har valgt at satse offensivt i markedet gennem øget markedsføring, samt styrkelse af organisationen indadtil” udtaler Hans-Peter Henriksen, CEO i Saint Tropez.
Saint Tropez fortsætter i år ekspansionen i egen retailkæde og har nu tæt på 50 butikker i Danmark og Sverige. Senest med åbning af ny butik med en ny og skærpet profil i Emporia i Malmø, Sverige. Butikskonceptet er blevet til i samarbejde med Malherbe Design i Paris, som er kendt for at have udviklet konceptbutikker til nogle af verdens førende livsstilsbrands.
Saint Tropez er ud over egen retailkæde også stærkt repræsenteret inden for multibrandbutikker med over 1000 wholesalekunder i Europa.