Elle udvider samarbejdet med PRD
Det strategiske kommunikationsbureau PRD har siden 2009 samarbejdet med modemagasinet Elle Danmark, og nu udvides samarbejdet til også at inkludere Elle Style Awards 2015.PRD kommer til at være Elle Style Awards kommunikative hjørnesten, op til og under prisuddelingen i foråret 2015. PRD har således fået til opgave at håndtere al ekstern kommunikation og herunder styrke, strømline og viderebygge det kommunikative forhold til forbrugere, medier og sponsorer.
Ifølge Elle Danmarks chefredaktør Cecilie Ingdal Christensen har PRDs erfaring været en afgørende faktor for et udvidet samarbejde.
”Vi er rigtig glade for at kunne offentliggøre vores nye samarbejde med PRD, som vi kender rigtig godt og har arbejdet tæt sammen med siden 2009. Valget er baseret på bureauets store PR-erfaring indenfor mode-, skønheds- og livsstilsområdet samt historik med håndtering af PR og strategisk kommunikation på store events i branchen,” siger Cecilie Ingdal Christensen i en pressemeddelelse.
Elle Style Awards blev afholdt i Danmark for første gang i 2013.