Le Fix udvider med ny PR-ansvarlig
Det danske herrebrand udvider med en nyoprettet PR-stilling – og det kræver en udvidelse af staben.Pr. 1. august har Le Fix valgt at udvide staben med en nyoprettet stilling til at varetage al PR, og herrebrandet har udpeget Lotte Sindahl til at sætte sig i stolen. Det skriver Le Fix i en meddelelse til FashionForum.
Den nye kvinde ved roret får det overordnede ansvar for pressekontakt, sociale medier og marketingstrategier for både Le Fix Clothing og brandets galleri. Derudover byder den nye stilling også på visuel branding, eventplanlægning, sponsorkontakt og konceptudvikling af lookbooks og kampagner i samarbejde med designteamet.
Lotte Sindahl, der netop er vendt hjem efter to år i New York som Fashion Director hos Suzanne Rae, skal hjælpe det danske brand til at blive mere synlige i pressen og en større spiller på det internationale marked.
”Jeg håber på at få skabt mere synlighed omkring Le Fix i pressen, for det har der ikke været før, og så glæder jeg mig til, at det bliver mere gennemsigtigt for forbrugeren, hvad vi egentlig foretager os. For eksempel er vores strikprodukter danskproducerede, men det er der ikke mange forbrugere, der ved,” siger Lotte Sindahl til FashionForum og afslutter:
”Jeg ser frem til et godt samarbejde med Le Fix og andre kollegaer i branchen, og glæder mig over at være tilbage i København efter en længere periode i New York.”