Pieszak ansætter ny kommerciel manager
Som et led i en større branding strategi, ansætter jeansmæket Piezak Tilde Dyhr Andersen som commercial manager med start 1. september 2014.Stillingen som commercial manager er nyoprettet og en del af Pieszaks nye tiltag, der har som formål at samle virksomhedens salgs- og kommunikations aktiviteter. Udover den nye stilling indebærer strategien også åbningen af et showroom i København samt annoncering og re-positionering i markedet.
”I takt med vores succes, er vi nu nået til et sted, hvor vi har vi brug for en kapacitet, som kan samle vores salgsaktiviteter og løfte vores markeder og brand til et nyt niveau. Tilde Dyhr Andersen er en stærk profil på både salgs- og imagesiden. Hun har de visioner som passer til vores produkt og brand, og hun bliver en værdifuld sparringspartner i forbindelse med vores fortsatte fokus på eksport markederne samt i implementeringen af Pieszaks nye branding strategi,” siger CEO og chefdesigner Henriette Pieszak om nyansættelsen i en pressemeddelelse.
Tilde Dyhr Andersen har tidligere været commercial manager på CIFF og inden da hos Designers Remix som sales executive. Hun kommer til at stå i spidsen for at implementere Pieszaks nye strategiske beslutninger fra mærkets nye base i København. Om forventningerne til det nye job siger hun i en pressemeddelelse, at hun synes, at Peiszak står et spændende sted, og at hun glæder sig til at trække på sine erfaringer og bruge dem på nye måder.
”Jeg glæder mig til at arbejde med potentialet både på eksisterende og nye markeder samt på selve produkt og brandingdelen. Rollen som sparringspartner, hvor jeg er helt tæt på selve produktet og personen bag, giver en særlig mulighed for at arbejde med personligheden i mærket og kommunikere tankerne bag kollektionerne,” siger Tilde Dyhr Andersen.