Maria Black snupper ny PR-chef fra Vision
Det danske smykkemærke har fået fingrene i en erfaren branchekvinde til deres nyoprettede stilling som PR- og kommunikationschef.To dage inden sommerens modemesse skydes i gang, skifter Visions kommunikationschef Trine Fruergaard til en stilling som PR- og kommunikationsansvarlig i den danske smykkevirksomhed Maria Black Jewellery. Det skriver smykkebrandet i en pressemeddelelse.
”Jeg glæder mig til alle de nye udfordringer, jeg går i møde hos Maria Black. Hos Vision beskæftigede jeg mig med flere hundrede brands. Det bliver en spændende opgave fremover at dedikere fuldt fokus til et enkelt og være med til at forme fremtiden for Maria Black Jewellery,” kommenterer Trine Fruergaard på sin nye stilling.
Trine Fruergaard kommer til at stå i spidsen for at strukturere smykkefirmaets pressestrategiske ambitioner.
”I takt med, at vi oplever international fremgang, er der opstået et behov for at holde vores processer tættere ind til livet, så vi i højere grad kan navigere, være omstillingsparate og undervejs forblive 100 pct. tro imod vores DNA,” uddyber Maria Black Jewellerys direktør Nicholas Hüttemeier.
Den nye struktur har til formål at samle trådene i firmaets eksterne kommunikation og danne base for Maria Blacks eksisterende samarbejdspartnere af internationale PR-bureauer, skriver Maria Black i meddelelsen.
Trine Fruergaard har foruden sin egen rådgivningsvirksomhed Værket også været omkring Group88, hvor hun var E-commerce Manager.