By Malene Birger satser digitalt med ny online-kordinator
By Malene Birger har ansat en online-koordinator med god erfaring fra modebranchen i virksomhedens nye digitale afdeling. Nu skal der nemlig satses på tværs af kanalerne.By Malene Birger har netop annonceret, at koncernen, der hører under IC Companys-paraplyen, har ansat Tobias Kankelborg som ny online-koordinator.
Tobias Kankelborg har god erfaring inden for webhandel og online-virksomhed samt med digital og social markedsføring, skriver By Malene Birger i en meddelelse. Og modebranchen er ham heller ikke fremmed – hidtil har han været ansat hos blandt andet Bruuns Bazaar, Norse Project og senest multibrand-shoppen Bonvita.
Han starter hos By Malene Birger 1. juli og bliver en del af koncernens helt nye digitale afdeling.
“Tobias har en bred erfaring, der bliver central i forbindelse med virksomhedens aktuelle og fremtidige behov,” lyder det i meddelelsen fra Giordano Capuano, som er marketingdirektør i By Malene Birger. Han fortsætter:
“Vi sigter efter at skabe en gnidningsfri oplevelse for vores kunder på tværs af online og de fysiske butikker, og i den forbindelse er det vigtigt at sikre, at de forskellige kanaler kører perfekt. Dette kræver, at også de rette ressourcer allokeres.”