Signal får ny Brand Director
Den danske tøjvirksomhed Signal Clothing A/S forfremmer salgs- og indkøbschefen.Kenneth Berntsen er pr. 1. januar tiltrådt som ny Brand Director i Signal Clothing A/S. Her vil han sammen med CFO/COO Lars Schmidt udgøre ledelsen i virksomheden fremadrettet. Det oplyser Signal i en pressemeddelelse.
Kenneth Berntsen, der har fungeret som salgs- og indkøbschef i Signal de seneste to år, ser frem til den nye opgave.
”Jeg er naturligvis meget glad og stolt over at have fået til opgave at tage Signal videre til næste niveau. Signal er et stærkt rodfæstet selskab med en meget solid base med udgangspunkt i Danmark,” siger Kenneth Berntsen i pressemeddelelsen og uddyber:
”Med det arbejde, der allerede er igangsat for at profilere Signal-brandet, er jeg sikker på, at jeg, med min erfaring fra bl.a. salg og indkøb, kan skærpe Signals profil yderligere i de kommende år.”
Oprindeligt hørte Signal under selskabet Buksesnedkeren, som imidlertid gik konkurs i 2009. I samme ombæring blev Signal-brandet reddet, da ledelsen og en gruppe investorer købte varemærket og aktiviteterne ud.