10.12.13
Lilly satser på udlandet
Det ender ikke længere altid med en Lilly - og faktisk ender det langt sjældnere overhovedet med en brudekjole i dag. Dén tendens går ud over kjolevirksomheden Lilly, skriver Børsen.Brude- og festkjolevirksomheden Lilly har de seneste fire år tabt 23 mio. kr., og det seneste regnskab viser et minus på 11 mio. kr.. Det skriver Børsen.
Adm. direktør Anne Katrine Rantzau kalder i artiklen i Børsen markedet for brudekjoler i Danmark i frit fald.
Der været færre end 10.000 kirkelige vielser i fjor, og derfor kigger Anne Katrine Rantzau nu på nye markeder.
“Vi har været meget aggressive. Tyskland er vores største marked og har været det i mange år, men i dag dækker vi også Italien, Spanien, England og Frankrig. Vi har bestemt os for, at vi bruger pengene på nye markeder for at fremtidssikre virksomheden, for vi kan ikke sidde her og vente på, det ændrer sig,” siger hun i Børsen.
Kilde: Børsen