2012 i modebranchen: Thomas Kroman / Miinto.dk
Hver dag i december åbner FashionForum en låge i julekalenderen og kaster et hurtigt blik på året, der gik, og året, der kommer, hos en række af de vigtigste spillere i dansk mode.FashionForums julekalender sætter hver dag i december branchefolk fra alle dele af dansk mode stævne til en lynhurtig snak om 2012 og udsigterne for 2013. I dag er Thomas Kroman, der er marketing manager i webshopvirksomheden Miinto.dk, i den varme stol.
Hvad har været højdepunktet i 2012:
Der har været mange. Man kan sige at hver dag er et højdepunkt i en virksomhed, når man er heldig at være omgivet af nogle af de dygtigste og mest dedikerede mennesker inden for deres felt.
Hvad har været det sværeste?
At finde plads i kantinen til frokost – fordi vi efterhånden er så mange.
Hvad glæder du dig især til i 2013?
Til forhåbentligt endnu et år med vækst for alle modebutikkerne, som er tilknyttet miinto.dk.
Hvad har været årets vigtigste modenyhed?
Branchen går fremad igen.
Har du lært noget nyt i år?
Rigtig meget 🙂
Hvilken genstand kunne du ikke undvære i dit arbejde?
Rullegardinet som skærmer for solen.
Hvad er dit fix?
At skabe succes sammen med hele teamet.
Hvad ønsker du dig i julegave?
Mere vækst i den danske modebranche.
Hvad er dit nytårsforsæt?
Har ingen. Hvis der er noget, som skal ændres, ændrer jeg det med det samme.