Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Molo Kids storsælger i Storbritannien

Britiske butikker er glade for det danske børnetøjsmærke Molo for tiden. Mærket er nemlig det, butikkerne har solgt allerbedst den seneste tid, viser en frisk undersøgelse blandt britiske butiksejere
Britiske butikker er glade for det danske børnetøjsmærke Molo for tiden. Mærket er nemlig det, butikkerne har solgt allerbedst den seneste tid, viser en frisk undersøgelse blandt britiske butiksejere

Britiske butikker er glade for det danske børnetøjsmærke Molo for tiden. Mærket er nemlig det, butikkerne har solgt allerbedst den seneste tid, viser en frisk undersøgelse blandt britiske butiksejere. Det skriver dmogt.dk.

Undersøgelsen er lavet af børnemodemagasinet CWB, som har spurgt 2000 butikschefer med mellem en og tre butikker, hvilke børnetøjsmærker de sælger bedst.

Og her har et flertal af butikscheferne angivet, at deres for tiden bedstsælgende brand er danske Molo, efterfulgt at mærkerne Little Joule og Mayoral på henholdsvis anden- og tredjepladsen.

Drengetøjet særligt populært
Særligt Molo Kids’ drengetøj er populært blandt de britiske forbrugere, fremgår det. Her indtager Molo  førstepladsen foran mærkerne Scotch Shrunk (to) og Frugi (tre).

Molo Kids’ pigetøj er med i britisk top tre, hvor det danske brand placerer sig på andenpladsen efter Little Joule, efterfulgt af Catimini som nummer tre.

I juni 2012 lå Molo også blandt briternes tre bedst sælgende børnetøjsbrands. Undersøgelsen afspejler et øjebliksbillede og ikke en specifikt afgrænset salgsperiode, oplyser magasinets redaktion.

Kilde: dmogt.dk.