Podcasts
Alle nyheder

Nu skal det handle om pigerne: Jack & Jones lancerer kvindebrand

Efter tre årtier med fuldt fokus på unge mænd vender Bestseller-brandet nu også blikket mod kvinderne i lanceringen af det nye mærke JJXX.
Efter tre årtier med fuldt fokus på unge mænd vender Bestseller-brandet nu også blikket mod kvinderne i lanceringen af det nye mærke JJXX.

“I 30 år har det handlet om drengene. Nu er det er på tide, at det handler om pigerne.”

Sådan lægger Bestseller-brandet Jack & Jones ud i en pressemeddelelse. Her deler de nyheden om, at de er klar med en udvidelse af det brand, der de sidste tre årtier har haft fokus på herrerne. Under navnet JJXX kan man fremover finde tøj til kvinder, som er bygget på “et ‘never out of stock og never out of style’-mindset, der tilbyder go-to pieces, som du altid kan regne med og vende tilbage til,” som brandet selv formulerer det:

“Med 30 års erfaring og know-how i branchen introducerer vi JJXX – et internationalt jeansbrand med fokus på kvalitetsfavoritter, som enhver ung kvinde ikke kan leve uden, samt de must have trends, der sætter prikken over i’et på ethvert outfit,” skriver Jack & Jones videre om deres nye mærke.

@jjxx_official.

Hvad man ellers kan forvente af det nye brand, uddybes ikke yderligere, men den første JJXX-kollektion vil, ifølge Bestseller selv, byde på “en stilet jeanskollektion fyldt med farver, selvtillid og komfort.”

JJXX lanceres i oktober 2021, hvor kollektionen kan købes online og i butikker på tværs af Europa.