Seneste nyt fra modebranchen
Artikler
Podcasts
Jobs

Familietyper, bæredygtighed og forbrugerpsykologi: CIFF Kids gentager talk-program

Når den nu flyttede børnetøjsmesse slår dørene op på søndag, bliver det endnu engang med et fyldt talkprogram i samarbejde med PEJ Gruppen.
Når den nu flyttede børnetøjsmesse slår dørene op på søndag, bliver det endnu engang med et fyldt talkprogram i samarbejde med PEJ Gruppen.

Nu varer det ikke længe, før Bella Center byder op til endnu en sæson af børnetøjsmessen CIFF Kids – den første af sin slags i juni måned. Det sker efter, at CIFF allerede i 2020 annoncerede, at de ville flytte messen fra august til juni i ønsket om at imødekomme både udstilleres ønsker og indkøbernes tidsplaner og budgetter.

Og efter et år med corona, er CIFF nu på søndag klar til for første gang at slå dørene op til deres opdaterede format. Et format, der dog på alle andre måder minder om den messe, som man kender. Her vil både være store og små brands såvel som CIFF Kids’ talk-område ’CIFF SMALL TALKS’ med PEJ Gruppen som partner.

Fordelt over de tre dage byder programmet på talks med emner som bæredygtighed, forbrugerpsykologi og familiemønstre under titler som ‘The Responsible Outfit Of The Future – How Are You Dressed?’, ’Are Customers Just Walking Credit Cards – Or Real Humans?’ og ‘Can We Measure Sustainability In The Design Industry?’. Her kan man møde talere som Anne Eskerod Borgstrøm, Head of Aller Insights, PEJ Gruppens Louise Byg Kongsholm og Jakob Aaen, medstifter af Life Cycle Screenings-virksomheden Målbar.

CIFF Kids finder sted den 19.-21. juni 2022 og har åbent søndag fra klokken 9-16 og mandag/tirsdag klokken 9-18. Se hele talk-programmet her og alle udstillere her.

CIFF Kids løsriver sig fra modeugen