Hvad må man kalde det? 5 huskeregler til grøn markedsføring

Rigtig mange modevirksomheder arbejder seriøst med bæredygtig omstilling, men hvordan må man egentlig kommunikere sine grønne initiativer?

Ganni Software SS21.

“Selvom 2020 var udfordrende, forblev den bæredygtige agenda stærk”

Ganni har i denne uge fremlagt sin ’Responsibility Report’ for 2020 – en rapport, der bærer præg af store fremskridt trods Covid-19, men også ønsket om fortsat at være transparent omkring det, der stadig halter bagefter.

“Lige nu er der en flænge i tiden, der gør, at man måske kan gøre tingene lidt anderledes”

Hvordan arbejdes der i praksis med bæredygtighed hos blandt andre Asket og Filippa K? In Futurum har undersøgt seks virksomheder for at videndele deres forskellige fordele og udfordringer. Vi har fået medstifter Frederik Larsens bedste råd til at komme i dybden med sin CSR-strategi.